gambar depan

gambar depan

Monday, February 6, 2017

AL-RAZI SKINCARE 5 IN 1

Related image

RM30
100% original 


Al Razi Skincare ialah merupakan produk yang sesuai untuk kulit bermasalah seperti berjerawat dan berminyak.Jangan lupa pakai set skincare Al Razi sebelum keluar rumah.. hanya perlu sapu seluruh muka sahaja, tak perlu pakai bedak, tahan Lama dan tak berminyak .Jom cantik seawal 5 hari dengan set skincare Al Razi . Jom dapatkan Al Razi Skincare harga bukan beratus ratus pun .. Harga pun mampu milik. Al Razi Skincare!!.Kulit muka, tekak,tangan pun boleh pakai. Bukan produk zaman mak nenek ye, tapi ramai jugak mak nenek yang nak cuba dengan produk set Al Razi  ni.. huhu.So siapa yang masih belum cuba Al Razi Skincare , meh wassap lelaju  nak bagi harga terlajak murah.Al Razi Skincare selamat diguna TANPA BAHAN KIMIA,TIADA PENGGELUPASAN,dan yang paling penting LULUS KKM!. 10 kali LEBIH BERKESAN,10 kali LEBIH PUTIH dengan  set Al Razi Skincare nie..

Image result for al razi skincare 5 in 1

Al Razi Skincare baru CERAH BAK KOREA!.Kesan seawal 5 hari je!! Produk  herba terbaikkkk.Tak cuba tak tahu,dah cuba mesti puas hati.Seronok bila pakai  Al Razi Skincare nie..nak tahu kenapa???? Sebab bila nak pakai tak perlu nak  tonyoh-tonyoh tau.Sapu lembut-lembut.Tengok-tengok senang jer dia meresap. Macam sebelum ni gunakan skincare lain tapi rasa susah sangat nak menyerap,kan?

FUNGSI/KELEBIHAN/KEBAIKAN/MANFAAT AL RAZI SKINCARE
  • Membantu merawat masalah jerawat dan jeragat.
  • Cepat menyerap ke dalam kulit.
  • Mudah dan senang dibawa.
  • Ikut warna kulit kita.
  • Sesuai dengan semua jenis kulit.
  • Sesuai dengan semua jenis warna kulit.
  • Muka semakin glowing dan gebu.
  • Tidak berminyak.
KANDUNGAN AL RAZI SKINCARE

Moisturizer. 
Treatment. 
Soap.
Night cream. 
Day cream

CARA PENGGUNAAN AL RAZI SKINCARE

Basahkan muka dengan air suam, gosokkan sabun Al-Razi kat tapak  tangan sehingga berbuih, sapu secara rata dan lembut ke wajah  selama 2-3 minit kemudian bilas dgn air biasa/air sejuk. Cuci muka dengan sabun Al-Razi 2x sehari- Siang hari sapukan 
Day Cream dan diikuti Sunblock. Kemudian malam hari sapukan Night Cream dan Treatment Cream.

TIPS PENJAGAAN KESERIAN KULIT WAJAH YANG SIHAT

Kurangkan memakai pencuci muka kerana ia mempunyai bahan  kimia yang boleh merosakkan muka anda. Jangan campur produk kecantikan sesuka hati kerana bimbang akan campurannya yang akan menyebabkan kerosakan pada wajah. Amalkan campuran serbuk teh dan madu.Buat seperti scrub dan juga boleh disapu pada lengan dan leher.
Wap panas.wap panas boleh kecutkan pori-pori kulit dan mengurangkan  pengeluaran sebum minyak.Caranya dgn guna daun bunga tahi ayam. Masker bedak sejuk dan madu.Campurkan bedak sejuk dan 2 sudu makan  madu dan buatkan seperti mask di wajah.Lakukan selama 30 minit  sebelum tidur dan bilas dengan air. Masker putih telur atau pati timun.Kisar pati timun dan buatkan seperti masker  pada muka anda dan biarkan sehingga kering.Kemudian bilas dengan air. Minum teh hijau sekali atau dua kali sehari.Teh hijau bagus untuk  pengantioksida yang boleh kurangkan jerawat. Gunakan minyak sayuran sebagai pelembap wajah. 

KELULUSAN KEMENTERIAN KESIHATAN MALAYSIA(KKM)

Al Razi Skincare produk 100% ASLI ORIGINAL dijamin HALAL dan disahkan KKM !.

PANTANG LARANG AL RAZI SKINCARE

Untuk hasil yang baik
Amalkan gaya hidup sihat
Kurangkan makanan tidak berkhasiat
Lemak tinggi
Berminyak
Minuman keras
Minuman bergas
Kami doakan anda hasil yang terbaik=)

TESTIMONI/REVIEW PENGGUNA AL RAZI SKINCARE

Beberapa testimoni pengguna Al Razi Skincare. Boleh rujuk snap testimoni di bawah.

Image result for al razi skincare 5 in 1


No comments:

Post a Comment